Online munkaidő- és tevékenység nyilvántartó program
About
Érjen el nagyobb hatékonyságot munkaidő- nyilvántartó programmal!
Munkaidő- és tevékenységnyilvántartó szoftverünk több, mint egy online jelenléti ív: arra fókuszál, hogy a munkával töltött idő milyen tevékenységgel telt el. Valós időben rögzített, részletes és pontos adatokat szolgáltat. Kezeli a ráfordítások becslését és külső feladatkezelő rendszerekből is képes adatokat átvenni. A vezetők a munkatársak bevonásával érhetnek el eredményesebb működést.
A HR modul teljeskörűen kezeli a szabadságengedélyezés folyamatát, akár többszintű jóváhagyással. Támogatja az időkeretes munkarendet és a beosztáskészítést is. A beépített riportoknak köszönhetően egyszerűen előállítható a távollétek valamint a ledolgozott munkaidő jelentése. A riportok alkalmasak a bérszámfejtő rendszer által történő befogadására.
Why
Miért különleges a Binarit.Timesheet?
Optimalizál
A munkahelyi folyamatok átláthatóvá válnak, az adminisztráció egyszerűsödik.
Visszacsatolást nyújt
Folyamatos visszajelzést ad a munkatársaknak és a vezetőknek.
Valós adatokat szolgáltat
Pontos adatok állnak rendelkezésre a valós és részletes ráfordításokról.
Segíti az értékelést
A teljesítés értékelését és az elszámolást tényekkel támasztja alá.
Becslések rögzíthetők
Támogatja a hátralévő ráfordítás becslését és az aktuális készültségi fok számítását.
Támogatja a tervezést
Segít a feladatok és a várható költségek tervezésében, a munkafolyamatok és az erőforrások optimalizálásában.
Functions
Főbb funkciók
Pontos adatok a felhasználók bevonásával
A felhasználó egy webes felületen kiválasztja, hogy milyen feladaton dolgozik, a feladat végén pedig egy kattintással leálltja a rögzítést. Így valós időben rögzített, részletes adatokhoz jutunk úgy, hogy az irányítás mindvégig a felhasználó kezében marad.
Tökéletesen leképezhető vállalati működés
Minden cég a saját profiljának megfelelően veheti fel a rá jellemző tevékenységtípusokat. Egyedileg alakítható ki a feladatfa, ami a cégben előforduló feladatokat tartalmazza, és tevékenységtől függően lehet pl. egy-egy ügyfél, vagy szervezeti egység, költséghely, feladattípus, stb.
Cég tevékenységéhez igazítható szabályok
Minden szabály cég vagy akár egy-egy felhasználó vagy feladat szintjén beállítható. Megadható, hogy egyes felhasználóknak minden tevékenységét jóvá kelljen hagynia a felettesnek, vagy egy-egy tevékenység vagy feladattípus jóváhagyásra menjen, míg a többi jóváhagyás nélkül kerüljön rögzítésre.
Kommunikáció külső feladatkezelő rendszerekkel
Külső rendszerekből (pl. feladatkezelő rendszerek) is képes adatokat átvenni, és a feladatfába automatikusan átemelni, akár a feladatfát alkotó egész feladatstruktúra másolással történő kialakításával is. Így nagyobb cégek meglévő feladatkezelő rendszerei mellé is hatékonyan illeszthető. Külső interfészek segítségével szintén képes adatokat átadni külső rendszerek, pl. bérszámfejtő rendszer felé.
Munkaidő beosztás támogatása
Munkavállalóként megadható egy-egy napra a beosztás kezdete, vége, kötelező szünet. A beosztások készítését automatikus generálás segíti, a finomhangolás a HR adminisztrátor számára grafikus naptár felületen lehetséges. Alkalmazható folyamatos és osztott munkarend esetén is.
Távollétek teljes körű adminisztrációja
A rendszerben rögzíthető az éves szabadságkeret, adminisztrálható az előforduló összes távollét típus. Lehetőséget biztosít a dolgozóknak a távollét kérelmek rögzítésére, de rögzíthet szabadság-tervet a vezető vagy HR munkatárs is.
Ráfordításbecslések
Az egyes feladatokhoz ráfordításbecslések is rögzíthetők. Mind a felhasználó, mind a jóváhagyó nyomon tudja követni, hogy áll a feladatra szánt idő felhasználása a tervezetthez képest. Az előre megadott százalékos időfelhasználást elérve, a rendszer automatikus jelzést küld.
Időkeretes munkarend kezelése
Adott időszakon belül a munkáltató szabadon tervezheti nem csak a munkavállaló munkaidőbeosztási rendjét, hanem nagyobb időegységre vonatkozóan elvárt munkaórák számát is. Ez esetben, adott időszakon belül ehetővé válik a hosszított, rövidített munkanapok kezelése.
Beépített riportok
A beépített jelentéseknek köszönhetően áttekinthető riport mutatja az adott időszakra vonatkozó tervezett és tényleges távolléteket, valamint a ledolgozott munkaidőt. A riportok alkalmasak a bérszámfejtő rendszer által történő befogadására. Lehetőség van egyedi igényeknek megfelelő riportok megrendelésére is, kiegészítő szolgáltatásként.
Többszintű jóváhagyás
Minden rögzített tevékenységet egyenként vagy akár tömegesen jóvá tud hagyni vagy módosításra, leírás- kiegészítésre vissza tud küldeni a felettes. A már jóváhagyott tételeket egy újabb felettes a beállításoktól függően szintén jóváhagyhatja.
Kényelmi funkciók
A használatot kedvencekkel, gyorsmásolás funkcióval, kereséssel, áttekintő nézetekkel tettük kényelmesebbé és gyorsabbá.
Teendőlista és e-mailes értesítés
A felhasználók ellenőrizhetik feladataikat, valamint kiválaszthatják az elvégezni kívánt feladatokat a Teendőlista felületről is. A feladatokhoz prioritások rendelhetők. Lehetőség van a feladatok dinamikus szűrésére, rendezésére, és a lista Excel állományba mentésére is.
Egyéni nyelvhasználat
Felhasználónként egyedileg beállítható a nyelvhasználat, ami multinacionális környezetben is megkönnyíti a használatot.
Cégarculathoz igazodó megjelenés
Lehetőség van a cég arculatának megfelelő külső megjelenés egyedi beállítására.
Hardver beruházás nélküli elérés
Használható saját szerverrel vagy hardver beruházás nélkül felhőalapú szolgáltatással.
Testimonials
Rólunk mondták
Lépjen velünk kapcsolatba!
Iroda
1131 Budapest
Gyöngyösi u. 84.
Elérhetőség
H-P: 9-17