Szoftver a logisztikai folyamatok támogatásához

Hatékony szervezés beépített automatizmusokkal

About

Mi a Binarit.Cargo?

A Binarit.Cargo alkalmazás segíti a szállítmányozási, logisztikai cégek üzleti folyamatainak támogatását, a papír alapú adminisztráció és a telefon alapú információcsere jelentős mértékű csökkentését, az ügyfelek professzionálisabb tájékoztatása mellett. Az alkalmazás a cégünk által fejlesztett és jelenleg is számos ügyfelet és alkalmazást kiszolgáló Binarit.Framework keretrendszerére épül. A keretrendszer robusztus kialakítása révén, megfelelő alapot nyújt az alkalmazás funkcionalitásának bővítéséhez, a terhelés növekedése esetén is.

Why

Miért különleges a Binarit.Cargo?

Optimalizál

Szoftveres támogatást nyújt az üzleti és logisztikai folyamatokhoz. Csökkenti az adminisztrációra szánt emberidőt.

w

Tájékoztat

Segíti az ügyfelek professzionális tájékoztatását. Csökkenti a telefon alapú kommunikációt.

f

Rugalmas

Tág határok között konfigurálható, az opcionális funkciók később is megvásárolhatók, a szoftver együtt nő a vállalkozással.

Hazai

Az alkalmazás magyarországi és CEE régiós tapasztalatok alapján került fejlesztésre, ezért figyelembe veszi a hazai sajátosságokat.

Functions

Főbb funkciók

R

Sofőr- kamion-megrendelés automatikus összerendelés

R

Telephelyek, lerakatok kezelése

R

Gépjármű típusok és adataik kezelése

R

Határidő lejárat kezelés

R

Ajánlott felrakodási sorrend manuális meghatározása

R

Kamionok kezelése

R

Munkafolyamatok dokumentumainak kezelése

R

Teendőlista

R

Visszfuvar szervezésének támogatása

R

Sofőrök kezelése

R

Elszámolás támogatása megrendelőkkel, alvállalkozókkal

R

E-mail küldés

Recommendation

Kiknek segít?

Fuvarszervezés

Automatikusan végzett összerendelések szoftveres támogatással. 

Naprakész információk, gyors, megalapozott beavatkozási döntések.

 

Menedzsment

Tervezhető folyamatok, erőforrások, beszállítói határidők, kevesebb váratlan költség.

Munkaügy

Gyorsabb betanulás, felhasználói oktatás leegyszerűsítése.

Csökkenő adminisztratív teher, hatékony létszámmenedzsment.

Pénzügy

Hatékony adminisztráció megrendelőkkel és alvállalkozókkal. 

Teljes history, gyors lekérdezések.

Lépjen velünk kapcsolatba!

Az Adatkezelési Tájékoztatót elolvastam és az abban foglaltakat megértettem.

Iroda

1131 Budapest
Gyöngyösi u. 84.

Elérhetőség

H-P: 9-17

Megszakítás